SANTA DI NIOLU 2008...

Notifications
Retirer tout

SANTA DI NIOLU 2008 INCÙ A BARRACA SUNEMU.NET

8 Réponses
6 Utilisateurs
0 Reactions
20.3 {numéro}K Vu
Seb
 Seb
(@seb)
Réponses: 661
Admin
Début du sujet

Salute à tutti,

Da quì à un mesu, cume tutti l'anni in Casamacciuli si ferà a Santa di Niolu. Quist'annu a fiera principierà vennari u cinque di sittembre pè finisce naturalmente luni, ottu di sittembre.

A Santa ghjè capunanzu un appuntamentu religiosu chì face ghjunghje numerosi pelegrini di l'isula sana, l'8 di settembre à 10 ore, pè celebrà a Vergine Maria durante a messa è assiste à a Granitula. Ghjè dinù una fiera induve si pò spassighjà è scopre i panconi di l'artigianatu corsu, l'animali di razza corsa, participà à numerose animazioni o à cuncerti eccezziunali.

Sunemu.net averà a so barraca, un locu dedicatu à a musica, duv'ellu si puderà cantà, sunà è festighjà durante 'ssi quatri ghjorni. Spergu chì sunatori è cantadori di sunemu.net è d'altrò veneranu numarosi pè sparte qualche stonde di gioia.

A prestu, è purtate puru a vostra ghitarra !

---

Dans un mois, comme tous les ans à Casamacciuli aura lieu la Santa di Niolu. Cette année, la foire commencera vendredi 4 septembre pour finir lundi 8 septembre.

Cet événement est avant tout un rendez-vous religieux qui rassemble de nombreux pèlerins de toute l'île le 8 septembre à 10 heures, pour célébrer la Vierge Marie à l'occasion de la messe, puis assister à la Granitula. C'est également une foire où l'on peut passer du bon temps et découvrir les stands d'artisanat insulaire, les animaux de race corse, participer à de nombreuses animations et concerts.

Sunemu.net aura sa baraque, un lieu dédié à la musique ou vous pourrez chanter, jouer et faire la fête pendant ces quatre jours de foire. J'espère que vous viendrez nombreux pour partager ces moments de joie.

A très bientôt, et n'oubliez pas votre guitare !

Posté : 11/08/2008 1:43 pm
(@jeandojeando)
Réponses: 32
Eminent Member

Nous sommes passés vous écouter et ous nou sommes régalés !!

Posté : 08/09/2008 4:14 pm
Tito
 Tito
(@tito)
Réponses: 103
Estimable Member

O seb sò passatu à a baracca ma ùn t'aghju vistu indocu... 😕
Eppo aghju dumandatu à un tippu s'ellu ti cunnescia o s'ellu tavia vistu ma era talmente briacu chì...
Avia culatu a chitarra è tuttu...Un hè micca statu tempu persu chì emu sunatu in un antra baracca sinu à 5 ore ma...
A prussima volta spergu chì ci videremu! 8) 😉

Posté : 08/09/2008 11:12 pm
Seb
 Seb
(@seb)
Admin
Début du sujet

Chì pecatu !

Tandu eru passatu à beie qualchi colpi indè un'antra barraca =(

Iss'invernu pruveremu à faci una serata sunemu.net... 😉

Posté : 09/09/2008 9:53 pm
Ghjise_G
(@ghjise_g)
Réponses: 53
Trusted Member

Eo so passatu pensu chi v'arricudate di me, so passatu sabbatu a mane eraghju u primu a l'apperitivu ind'è voi ! Avete veramente una bella squadra spergu chi l'affara durera! Vi pregu a tutti una bonna salute hè una bonna riintrata avvedecci.

A nostra cultura passa sopratuttu pè u cantu.

Posté : 11/09/2008 12:13 pm
Seb
 Seb
(@seb)
Admin
Début du sujet

Siccura ch'o m'arricordu, m'à fattu piacè di scuntrati.

Bonna riintrata ind'è tè !

Posté : 11/09/2008 12:31 pm
(@alexnirvana)
Réponses: 37
Eminent Member

Je suis passé samedi soir et je peut dire qu'il y avait de l'ambiance.
Dommage j'étais un peu pressé je suis partit très tôt, en tous cas c'était une des baraques les plus pleines... 😉

Posté : 11/09/2008 9:03 pm
(@figatellisti)
Réponses: 13
Active Member

il faudrait faire une chanson pour le site....

Amis écrivains à vos stylos !!!

Posté : 12/09/2008 3:27 pm